duminică, 8 martie 2009

La furat

Si vine Lucica cu prietenul lui, Cristi. Era mai mult prietenul lui decat al meu. Era cam idiot. Avea un boxer care cica s-a batut cu mistretul. Sa mori tu, i-am zis. Un mistret il sparge pe asta. Ba ca nu ca daca vrea el il pune pe mine si ma musca. Ti-l otravesc cu clor, i-am zis. De aia nu-mi era simpatic. Era destul de prost. Iar ta-su era profesor de matematica.

Le-am zis ca la noapte sarim gardul la Relu in curte si furam toti castravetii aia mici si buni. O sa-i muram si-ii urcam in postul nostru de observatie din visin. Si-i furam si florile si i le dam lu’ bunica-sa lu varu-miu. Ea vinde flori la piata. Ii lasam un sfert din incasari. Mi-au venit ideile astea cand stateam in visin si observam zona. Era o senzatie misto. Parca eu ii vedeam pe toti si nimeni nu ma vedea pe mine. Relu avea in curte multi castraveti de aia mici si buni si multe crizanteme. Aratau bine dar nu-mi placea numele lor. Parca erau legate de o criza a cuiva. Cand vedeam o femeie urland ziceam ca uite crizantema de aur. Plus ca dadeau la televizor duminica secvente de la "Crizantema de aur", un festival de romante. Uram romantele ca ocupau locul desenelor animate si serialelor cu Jules Verne. Care erau mult mai rare decat romantele. Si in visin aveam si un difuzor la care se prindea Radio Romania 1. Am tras doua fire de la stalpul de langa visin. Era placut sa stai pe inserate in panerul din visin si sa asculti radio. Ca cica Bush si Gorbaciov s-au intalnit sa puna capat cursei inarmarilor. Ca cica Ceausescu zice ca trebuie sa se termine productia de rachete cu raza medie si mare de actiune. Si ca a spus asta in vizita de lucru la Bagdad, intr-o discutie cu Saddam Hussein.

Am sarit gardul la Relu, dar Cristi a fugit repede inapoi ca cica a vazut pe cineva in vie. Am fugit toti. L-am intrebat si pe Lucica daca a vazut ceva si a zis ca nu. Du-te tu, i-am zis, si vezi ce-i acolo. Lucica era un om de baza. Se sacrifica pentru binele colectiv. S-a dus si chiar a adus niste castraveti de aia mici si buni. Nu era nimeni in vie. Asa ca i-am amintit lui Cristi ca e bou si am plecat spre robinetul din curte sa spal castravetii. Erau amari ca dracu! Si nici crizanteme nu aveam sa le dam lu’ bunica lu’ varu-miu sa le vanda.





la furat

Asculta mai multe audio Blog »

25 de comentarii:

Anonim spunea...

Si Consiliul Suprem al Cinematografiei Mondiale se gandeste sa aprobe acest proiect ?!? Mult succes la zmeura de aur.

Anonim spunea...

Cand te apuci sa scrii lucruri mai serioase despre arta?

Anonim spunea...

niciodata

Anonim spunea...

acest pescarus este un impostor. pescarusii nu sunt interesati de arta. si nici de lucruri serioase.

Anonim spunea...

@alcatel:Eu stiu.Tu ce stii googalica?
Mi-ai dat cumva penele la o parte?!

Anonim spunea...

prea tare arta asta pura, mai baga niste apa minerala si-un cub de ghiata. si o feliuta de lamaie, te rog, chiar doua. @pescarus, daca vrei chestii serioase intra pe blogul meu de sarcină http://treibadica.blogspot.com/

Anonim spunea...

nu e brea asa de tare, nu mai esti tu obisnuit. e chiar de vara. pot sa pun poze cu vrabii fara cioc, magari sodomizati, viezuri in formol. dar nu ma lasa constiinta.

Anonim spunea...

slava domnului ca mai constiinta, cine stie ce-mi auzeau urechile pe aici.

Anonim spunea...

Bai nea @TreiBadica .... de cand iti faci tu reklama aicisea?!
Stiu Blog-ul e tare.

Anonim spunea...

Acu o sa-i mustre constiinta pe bou sau pe maimutza ca-i furi traficul.

Anonim spunea...

orice vizitator in plus e un vizitator in plus si asta conteaza.

Pescarusu spunea...

s-a maturizat maimutza!?

Maimuta Bou spunea...

nu, si-a schimbat numele ca adi de vito

Pescarusu spunea...

Boul a fost de acord ? El nu vrea sa-si schimbe numele ? Ex:Boutz.
ps:scoate aia cu verificare cuvinte!nu toti vizitatorii sunt handicapati.

Maimuta Bou spunea...

cand vorbim de maimuta bou, vorbim in primul rand de o dualitate spirituala, nicidecum fizica.
da, este un blog pentru handicapati.

Pescarusu spunea...

Pai din punct de vedere etic, boul se poate supara pe maimutza, oricum, treaba lor.
Daca depistam vreun vizitator care nu e handicapat, cui il reclam ? Lu' bou sau lu' maimutza? sau exista vreun departament specializat ?
Pot sa ma ocup eu de asta ?Am sa creez un regulament si ti-l prezint.
N-o sa scape nimeni nepedepsit.Te asigur ca va fi si sange.

Pescarusu spunea...

Daca feed-back-ul de care am parte, ar coincide cu raportul meu adus acestui proiect!?s-ar alege prafu' de dosarele cu handicapati.handicapatilor!!!incompetentilor!!!huaaa!!!!Asa ca m-am decis sa angajez pe cineva (gen Tolea), si sa las la atitudinea lui sa ia decizii legate de traficul cu handicapati.O sa-i dau sugestii doar cand am chef si vreau si trei salarii compensatorii.

Pescarusu spunea...

Deja ma simt incoltit numai de handicapati in acest sanctuar al creativitatii artei pure. Simt ca ma sufoc.Fa si tu ceva!par example: nu imi mai scrie o perioada, nu vreau sa te mai aud!

Maimuta Bou spunea...

ocupat

Pescarusu spunea...

Sa te aud ocupat, ma pot obisnui cu ideea.
Dar sa nu te vad ocupat, deja avem o problema !

Pescarusu spunea...

Tot ocupat?!Te las sa ai si pauze.Odihnestete!

Anonim spunea...

am gasit lumina, pana la urma. mai baga si tu posturi sa nu verific degeaba blogu. hai la multi ani.

Anonim spunea...

chiar asa scoate si tu verificarea aia. am bagat de 7 ori pana sa-mi iasa un comentariu.

Pescarusu spunea...

Nu crezi ca ai strans destule comentarii pentru acest post? Ma scuzati!
Sunteti ocupati!

Pescarusu spunea...

Merci cel de-al treilea anonim.